Deklaracja dostępności
Roztoczański Park Narodowy w Zwierzyńcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron internetowych www.roztoczanskipn.pl oraz www.bip.roztoczanskipn.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2003-10-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-02-02
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-18.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Dane teleadresowe podmiotu
Roztoczański Park Narodowy, 22-470 Zwierzyniec, ul. Plażowa 2, tel. 84 687 20 66 e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl;
Dostępność architektoniczna siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego
Adres siedziby: 22-470 Zwierzyniec, ul. Plażowa 2.
a) wsparcie ze strony pracowników parku osobom ze szczególnymi potrzebami;
b) możliwość (po uprzednim uzgodnieniu) obsługi interesantów w obiekcie z dostępnością
architektoniczną, znajdującym się w sąsiedztwie siedziby Roztoczańskiego Parku
Narodowego pod adresem: Ośrodek Edukacyjno-Muzealny RPN,
22-470 Zwierzyniec, ul. Plażowa 3;
c) wsparcie techniczne poprzez zapewnienie kontaktu telefonicznego,
korespondencyjnego oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawach dostępności jest Mgdalena Kaproń, e-mail: mkapron@roztoczanskipn.pl; tel.: 84 687 20 66 w. 322.
Każdy ma prawo wystąpić do Roztoczańskiego Parku Narodowego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementu, albo o jego udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. poprzez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać:
1) dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem;
2) wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej,
lub aplikacji mobilnej, które mają być dostępne cyfrowo;
3) wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem;
4) wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.
Zapewnienie dostępności cyfrowej zgodnie z żądaniem następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Roztoczański Park Narodowy niezwłocznie powiadomi osobę występującą z żądaniem o przyczynach opóźnienia oraz o terminie realizacji żądania, jednak nie dłuższym niż dwa miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
W przypadku, gdy Roztoczański Park Narodowy nie jest w stanie zapewnić dostępności cyfrowej zgodnie z żądaniem, niezwłocznie powiadamia on osobę występującą z żądaniem o przyczynach braku możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu i wskazuje alternatywny sposób dostępu do informacji.
Postępowanie odwoławcze
W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej zgodnie z żądaniem albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia w Roztoczańskim Parku Narodowym skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl