DAO.271.16.2023 Zwierzyniec, 19.12.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Roztoczański Park Narodowy
ul. Plażowa 2
22-470 Zwierzyniec
Zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Świadczenie usług informatycznych dla Roztoczańskiego Parku Narodowego w 2024r.”
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), prowadzone jest na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 14/2021 Dyrektora Roztoczańskiego Parku Narodowego z dnia 29.03.2021r. w sprawie zamówień publicznych.
Kod CPV : 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącej obsługi informatycznej oraz nadzór nad posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami wchodzącymi w skład systemu informatycznego Roztoczańskiego Parku Narodowego, obejmujących w szczególności:
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty posiadające odpowiedni sprzęt, kwalifikacje
i doświadczenie niezbędne do wykonania obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może żądać pisemnego potwierdzenia posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
3. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Najniższa cena całkowita przedmiotu zamówienia (z opisem ceny poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia).
4. INFORMACJE O WAGACH WYRAŻONYCH W PUNKTACH LUB PROCENTACH, PRZYPISANYM POSZCZEGÓLNYM KRYTERIOM OCENY OFERTY:
Oferty będą oceniane według następujących zasad:
1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki formalno – prawne określone
w Zapytaniu ofertowym kierując się następującym kryterium oceny ofert:
L.p. |
Kryterium |
Waga kryterium (%) |
1 |
Cena oferty |
80 |
2 |
Szybkość usunięcia usterek |
20 |
2) W kryterium „Cena oferty” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru:
Kryterium „Cena oferty” = ( Cena oferty najniższej / Cena oferty badanej ) x 80
3) W kryterium „Szybkość usunięcia usterek” ocena zostanie dokonana według następującego wzoru:
Kryterium „Szybkość usunięcia usterek” = ( Najkrótszy czas usunięcia usterek / Czas usunięcia usterek oferty badanej ) x 20
4) Cenę należy obliczyć i wpisać w wyznaczonym miejscu na druku formularza „Formularz ofertowyˮ - Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego.
5) Łączna cena ofertowa brutto (zawierająca podatek VAT według stawki zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa) uwzględniająca wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
8) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą cenę, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej.
5. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2023 r. do godz. 10:00
a) pocztą tradycyjną na adres:
Roztoczański Park Narodowy, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec
b) osobiście:
Roztoczański Park Narodowy, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, Sekretariat RPN - pok. 25 (I-piętro)
c) pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl
Oferta złożona po wyznaczonym terminie lub w inny sposób niż określony w zapytaniu ofertowym nie zostanie rozpatrzona
d) przez ePUAP: adres skrzynki e-PUAP: /RPN/SkrytkaESP
6. TERMIN OTWARCIA OFERT:
Siedziba Roztoczańskiego Parku Narodowego, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec - pokój nr 17 (parter)
Termin otwarcia ofert: 27.12.2023 r. o godz. 10:30
7. TERMIN REALIZACJI UMOWY:
01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
8. WARUNKI PŁATNOŚCI:
Wynagrodzenie miesięczne będzie wypłacane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, po każdorazowym zakończeniu okresu rozliczeniowego. W przypadku kiedy termin wystawienia faktury przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, za dzień wystawienia faktury uważa się najbliższy dzień roboczy.
9. USTALENIE WARUNKÓW WPROWADZENIA ISTOTNYCH ZMIAN DO UMOWY ZAWARTEJ W NASTĘPSTWIE POSTEPOWANIA: Nie przewiduje się.
10. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
11. NIE PRZEWIDUJE SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
12. NIE PRZEWIDUJE SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
13. INFORMACJĘ O MOŻLIWOŚCI POWTÓRZENIA ZAMÓWIENIA PODOBNYCH USŁUG LUB ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONAWCY WYBRANEMU ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI W OKRESIE 3 LAT OD UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO: Nie dotyczy.
14. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
15. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
16. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA [ZAPYTANIA OFERTOWEGO] - BEZ PODANIA PRZYCZYNY I/LUB DO ZMIANY JEGO WARUNKÓW.
Załączniki:
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik Nr 1 - Umowa (wzór) wraz z załącznikami (wprowadził: Patryk Kur 2023-12-19 12:43:00) | |
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy (wprowadził: Patryk Kur 2023-12-19 12:43:08) | |
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie od Wykonawcy (wprowadził: Patryk Kur 2023-12-19 12:43:15) | |
Załącznik Nr 4 - Klauzula RODO.doc (wprowadził: Patryk Kur 2023-12-19 12:43:20) | |
Zapytanie ofertowe - Usługi informatyczne (wprowadził: Patryk Kur 2023-12-19 12:43:46) | |
wszystkie dokumenty | |