Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Roztoczański Park Narodowy

Przetargi zakończone: Roztoczański Park Narodowy ogłasza przetarg nieograniczony - „Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych”

                                                OGŁOSZENIE

Roztoczański Park Narodowy

ogłasza przetarg nieograniczony

 „Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych”

  

I. Zamawiający

 

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:

Roztoczański Park Narodowy

ul. Plażowa 2

22-470 Zwierzyniec

tel. /84/ 6872066

fax. /84/ 6872122

adres internetowy : www.bip.roztoczanskipn.pl

poczta elektroniczna (e-mail): sekretariat@roztoczanskipn.pl

Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów:

Bogusław Radliński

Krzysztof Bartnik

 

I.2) Adres pod którym można uzyskać dalsze informacje.

Taki jak w pkt. I.1)

 

I.3) Adres pod którym można uzyskać dokumentację.

Taki jak w pkt. I.1)

 

I.4) Adres pod który należy przesyłać oferty.

Taki jak w pkt. I.1)

 

 

II. Przedmiot zamówienia

 

II.1) Rodzaj zamówienia na usługi.

Kategoria usług 27

 

II.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego.

 

„Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych”

 

II.3) Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej, monitorowania i oceny zasobów leśnych, obejmujące inwentaryzację stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego, poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych z opracowaniem wyników według stanu na 1 stycznia 2021 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

 

II.4) Miejsce wykonania usług.

Roztoczański Park Narodowy

 

II.5) Wspólny słownik zamówień (CPV).

77231000-8     Usługi gospodarki leśnej

77231500-3     Usługi monitoringowe lub oceny lasu

77231400-2     Usługi oceny zasobów leśnych

Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

 

II.6) Podział zamówienia na części:

Nie

 

II.7) Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie

 

II.8) Całkowita wartość lub zakres zamówienia.

Całkowita wartość zamówienia 924 640,00 PLN.

Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.

 

II.9) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania.

Data rozpoczęcia czerwiec 2019r.,  zakończenia 31.08.2021r.

 

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

III.1) Wymagane wadia i gwarancje.

Wymagane wadium w wysokości: 15 000,00 PLN

Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK o/Lublin 27 1130 1206 0028 9162 8690 0001 z dopiskiem: „Wadium – DOP.27.1.2019.kb”

 

III.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odesłanie do odpowiednich przepisów.

Warunki finansowania i płatności określone są w wzorze umowy dołączonej do SIWZ.

 

III.3) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców osobno. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

 

III.4) Status prawny wymagane dokumenty.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.

 

III.5) Zdolność ekonomiczna i finansowa – wymagane dokumenty.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.

 

III.6) Zdolność techniczna – wymagane dokumenty.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków został zawarty w SIWZ.

 

III.7) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?

Nie.

 

III.8) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?

Tak

IV Procedura

 

IV.1) Rodzaj procedury.

Otwarta – przetarg nieograniczony

 

IV.2) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)         Cena: 60 %,

2)         Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia: 30 %,

3)         Skrócony termin wykonania zamówienia: 10 %.

 

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1)   W ramach kryterium „Cena” (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

 

Cn

C = ------------ x100 pkt x 60 %

Co

gdzie:

C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,

Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych

Co - cena oferty ocenianej

Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).

Z uwagi na postanowienia art. 91 ust. 3a PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2)   W ramach kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia” (D), ocenie będzie podlegać doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które zostaną zatrudnione na podstawę umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Minimalny poziom doświadczenia osób, o których mowa wyżej określony został w pkt 6.2. ppkt 3.2 (warunki udziału w postępowaniu) SIWZ. Punktowane będą osoby zatrudnione do wykonania zamówienia mające długoletnie ponad dziesięcioletnie  doświadczenie  w pracach związanych z opracowywaniem planów urządzenia lasu dla Lasów Państwowych lub Planów ochrony parku narodowego. Do oferty należy dołączyć (w postaci elektronicznej), dokument potwierdzający staż pracy w formie „wyciągu” z zatwierdzonych PUL, PO parków narodowych lub innych  operatów, zawierający informację o składzie osobowym oraz kartę tytułową lub inny dokument potwierdzający staż pracy przy opracowywaniu ww. projektów dla wymaganych 13 osób biorących udział w opracowaniu planu urządzenia lasu dla LP lub Planów ochrony parków narodowych.

 

Punkty zostaną przyznane za doświadczenie,  gdy ilość osób:

-  przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 4 i więcej osób– ocena wynosi 30 punktów   

-  przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 3 osoby – ocena wynosi 20 punktów   

-  przeznaczonych do wykonania zamówienia posiadająca staż pracy przy bezpośrednim opracowywaniu planów urządzenia lasu dla LP lub planów ochrony parków narodowych, wynoszący więcej niż 10 lat – liczy łącznie: 2 osoby  – ocena wynosi 10 punktów   

Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dowodów potwierdzających lata stażu pracy  osób przeznaczonych do wykonania zamówienia, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.

3)         W kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” (T) ocena dokonana będzie wg następującej metody. Jeżeli Wykonawca za termin wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia zadeklaruje w ofercie termin krótszy od założonego przez Zamawiającego, o:

            30 dni – otrzyma 5 punktów

            60 dni – otrzyma 10 punktów

            Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 60 dni, dalsze skracanie terminu nie będzie miało wpływu na  ocenę ofert.

            Wykonawca, który nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) skrócenia terminu realizacji zamówienia, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.

 

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

  W= C+D+T

-W  wartość punktowa oferty

- C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,

- D-  liczba punktów w ramach kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia”,

-T - liczba punktów w ramach kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia”.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

 

IV.3) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych.

Dostępne do 14.05.2019r. w Roztoczańskim Parku Narodowym, ul. Plażowa 2, w pokoju nr 34, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400.

SIWZ udostępniana bezpłatnie, zamieszczona również na stronie internetowej www.bip.roztoczanskipn.pl

 

 

IV.4) Termin składania ofert.

Do 15.05.2019r. do godziny 900. Oferty wraz  wymaganymi dokumentami składane przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Klucz publiczny  niezbędny  do  zaszyfrowania  oferty  przez  Wykonawcę  jest  dostępny  dla wykonawców  na miniPortalu.

 

IV.5) Język lub języki, w których można sporządzać ofert lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Polski

 

IV.6) Termin związania z ofertą.

60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  15.05.2019r., w siedzibie Zamawiającego, o godzinie 1000.

Otwarcie ofert  nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu  i dokonane będzie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

 

V Inne informacje

 

V.1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszych ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

V.2) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej wskazanej w pkt I.1) od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

 

V.3) Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

 

V.4) Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły opisane w SIWZ i we wzorze umowy.

 

V.5) Zamawiający informuje, iż w toku przygotowania postępowania nie prowadzono dialogu technicznego. Zamawiający informuje, iż przeprowadzono ogólnie dostępną procedurę szacowania kosztów. Jedynym uczestnikiem, który zgłosił ofertę szacowania kosztów było Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej oddział w Lublinie.

 

V.6) Zamówienie przewidziane jest do finansowania ze środków Unii Europejskiej.

 

V.7) Środki ochrony prawnej

Wykonawcy w toku postępowania przysługują środki ochrony prawnej opisane w rozdziale 1, 2 i 3 Działu VI ustawy PZP.

Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.

Organem odpowiedzialnym za procedury odwoławcze jest;

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17A

02-676 Warszawa

 

V.8) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

V.9) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przy rozliczeniach walut obcych.

 

 

V.10) Numer referencyjny postępowania i numer klucza publicznego z miniportalu, dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieści w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zamieszczonej na stronie internetowej wskazanej w pkt I.1)

 

V.11) Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

31.03.2019r.

 

Zwierzyniec dnia 01.04.2019r. 

 

                                                           Dyrektor
                                                           Roztoczańskiego Parku Narodowego
                                                           mgr inż. Andrzej Tittenbrun

Załączniki:

espd-request

Klucz Publiczny

SIWZ - Inwentaryzacja Roztoczański PN

Załączniki do SIWZ

  1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
  2. Załącznik nr 2 – Wzór Formularza Oferty
  3. Załącznik nr 2a – Kosztorys Ofertowy
  4. Załącznik nr 2b – Harmonogram prac
  5. Załącznik nr 3 – Zobowiązanie o oddaniu zasobów
  6. Załącznik nr 4 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
  7. Załącznik nr 5 – Oświadczenie w sprawie braku podstaw do wykluczenia
  8. Załącznik nr 6 – Wzór umowy
  9. Załącznik nr 7–Wzór pełnomocnictwa
  10. Załącznik nr 8 – Oświadczenie o zatrudnieniu
  11. Załącznik nr 9 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
  12. Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 13 lub 14 RODO

 Załączniki do OPZ

Zał. nr 1 do OPZ - Wydzielenia

Zał. nr 2 do OPZ - Baza wykupów

Zał. nr 3 do OPZ - Zestawienie zdjęć fitosocjologicznych - wzór

Zał. nr 4 do OPZ - Zestawienie kart obserwacji - wzór

 

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 09:58:54)
Załącznik nr 2 – Wzór Formularza Oferty
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:00:10)
Załącznik nr 2a – Kosztorys Ofertowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:01:11)
Załącznik nr 2b – Harmonogram prac
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:01:58)
Załącznik nr 3 – Zobowiązanie o oddaniu zasobów
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:02:45)
Załącznik nr 4 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:03:33)
Załącznik nr 5 – Oświadczenie w sprawie braku podstaw do wykluczenia
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:04:13)
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:04:54)
Załącznik nr 7–Wzór pełnomocnictwa
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:05:39)
Załącznik nr 8 – Oświadczenie o zatrudnieniu
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:06:25)
Załącznik nr 9 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:07:02)
Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 13 lub 14 RODO
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:08:21)
ał. nr 1 do OPZ - Wydzielenia
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:17:31)
Zał. nr 2 do OPZ - Baza wykupów
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:18:10)
Zał. nr 3 do OPZ - Zestawienie zdjęć fitosocjologicznych - wzór
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:18:38)
Zał. nr 4 do OPZ - Zestawienie kart obserwacji - wzór
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:19:32)
SIWZ - Inwentaryzacja RPN
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:16:42)
espd-request
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:20:03)
Klucz Publiczny
(wprowadził: Władysław Saciuk 2019-04-03 10:20:42)
 
wszystkie dokumenty
 

wstecz