Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Roztoczański Park Narodowy

Ogłoszenia różne: Zapytanie ofertowe na usługę pn. Czynna ochrona i monitoring płazów (zbiór, oznaczanie, liczenie, przenoszenie, monitoring śmiertelności) oraz ruchu pojazdów

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w ramach Programu POIŚ

.

                                                                           Zwierzyniec, 25.02.2020 r.

 

Znak sprawy: DOP.670.3.2020.mt     

 

                            ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający :

Roztoczański Park Narodowy, z siedzibą w Zwierzyńcu, 22-470, ul. Plażowa 2, zwany dalej „Zamawiającym”, w oparciu o przepisyRegulamin udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przy udziale środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro(dalej „Regulamin”) ogłasza zapytanie ofertowe prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności, którego przedmiotem jest:

Czynna ochrona i monitoring płazów (zbiór, oznaczanie, liczenie, przenoszenie, monitoring śmiertelności oraz ruchu pojazdów).

                                  

Zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia:

KOD CPV: 90700000-4 (usługi środowiskowe)

Usługa z zakresu czynnej ochrony i monitoringu płazów (zbiór, oznaczanie, liczenie, przenoszenie, monitoring śmiertelności oraz ruchu pojazdów).

Na zamówienie składa się wykonanie następujących czynności:

 

A. Prace terenowe:

Planowane prace Wykonawca zobowiązuje się wykonać na czterech odcinkach o łącznej długości 3050 m przy drogach publicznych na terenie obwodu ochronnego Jarugi, Słupy, Horodzisko, Bukowa Góra, dwukrotnie w ciągu dnia rano i w godzinach popołudniowo/wieczornych w czasie migracji płazów, od chwili rozstawienia przenośnych barier (o czym wykonawca zostanie poinformowany na wskazany adres e-mail oraz telefonicznie). W ciągu roku przewidziano maksymalnie 610 godzin prac. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania postępów prac w postaci zapisanego śladu na urządzeniu GPS.

 

B. Prace kameralne:

Po zakończeniu prac terenowych Wykonawca na koniec trwania zadania (do 30 czerwca 2020 roku), zobowiązuje się sporządzić szczegółowy raport z opracowaniem wyników zawierający podsumowanie prac terenowych (tabelaryczne zestawienie obejmujące: informacje o terminach i liczbie kontroli, liczbie stwierdzonych osobników z podziałem na gatunki oraz żywe/martwe, dokumentacja fotograficzna, zestawienie prowadzonego podczas kontroli monitoringu natężenia ruchu pojazdów w poszczególnych dniach).

 

2. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu - co najmniej jednej inwentaryzacji lub monitoringu dotyczącego herpetofauny. W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca składa oświadczenie własne zawarte we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 1).

Zamawiający będzie wymagałod Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, złożenia dokumentów stwierdzających należyte wykonanie wskazanych w wykazie prac w postaci referencji lub elektronicznych wersji raportów z inwentaryzacji lub monitoringu.

 

Ocena wymogów względem Wykonawcy nastąpi wg zasady: spełnia/nie spełnia.

Wykonawca nie spełniający wyżej wymienionych wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym podlega wykluczeniu z postępowania.

 

3. Kryteria oceny oferty:

- cena ofertowa (cena za godzinę) – 90 %

- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazane w formularzu ofertowym – 10 %

4. Informacje o wagach wyrażonych w punktach lub procentach, przypisanym poszczególnym kryteriom oceny oferty:

Obliczanie wartości punktowej oferty:

1pkt = 1%

a. Obliczanie wartości punktowej dla kryterium cena: max 90 pkt.

(cena minimalna/cena oferowana) x 90 pkt

b. Obliczanie wartości punktowej dla kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zdobyte w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, w realizacji prac jak niżej: max 10 pkt.

- wykonanie monitoringu/inwentaryzacji: 1 szt. – 2 pkt

- wykonanie monitoringu/inwentaryzacji: 2 szt. – 4 pkt

- wykonanie monitoringu/inwentaryzacji: 3 szt. – 6 pkt

- wykonanie monitoringu/inwentaryzacji: 4 szt. – 8 pkt

- wykonanie monitoringu/inwentaryzacji: 5 szt. i więcej – 10 pkt

c. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans – najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów – decydujące będzie kryterium ceny, a w przypadku złożenie ofert z takimi samymi cenami – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych.

Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy wg załącznika nr 2 do Zapytania, niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia Zapytania.

5. Termin składania ofert: 05.03.2020 r.

6. Miejsce i termin złożenia oferty: Roztoczański Park Narodowy, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec.

7. Ofertę należy złożyć do dnia 05.03.2020 do godz. 24.00. Ofertę można złożyć  u zamawiającego, pocztą, pocztą elektroniczną na adres sekretariat@roztoczanskipn.pl lub faxem pod numerem 84 6872122.

8. Termin otwarcia ofert: 06.03.2020 r., godz. 10.00

9. Termin realizacji umowy: marzec 2020 - czerwiec 2020

10. Warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego/nej rachunku/faktury.

11. Ustalenie warunków wprowadzenia istotnych zmian do umowy zawartej w następstwie postępowania: nie przewiduje się.

12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Mirosław Tchórzewski, tel. 846872066 wew.371, e-mail: fauna.op@roztoczanskipn.pl

13. Informacje o możliwości składania ofert częściowych, o ile przewiduje się taką możliwość* -  nie przewiduje się możliwości składania ofert częściowych;

14. Informacja o sposobie przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, o ile przewiduje się taką możliwość*-  nie przewiduje się ofert wariantowych;

15. Informację o możliwości powtórzenia zamówienia podobnych usług lub robót budowlanych wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Nie dotyczy.

16. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta. W wypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na zadanie: wykonanie usługi z zakresu czynnej ochrony i monitoringu płazów.” Ofertę składaną pocztą elektroniczną należy zapisać w postaci pliku pdf z podpisem osoby upoważnionej.

* niepotrzebne skreślić

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Wzór umowy
  3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
  4. Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

       

                                                               Dyrektor
                                                               Roztoczańskiego Parku Narodowego
                                                               mgr inż. Andrzej Tittenbrun

Działanie współfinansowane w ramach projektu „Ochrona gatunków i siedlisk Natura 2000 na obszarze Roztoczańskiego Parku Narodowego” numer POIS.02.04.00-00-0020/18

 

Link do ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1235164

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Formularz ofertowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2020-02-25 13:58:52)
Wzór umowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2020-02-25 13:59:36)
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(wprowadził: Władysław Saciuk 2020-02-25 14:05:12)
Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
(wprowadził: Władysław Saciuk 2020-02-25 14:06:06)
 
wszystkie dokumenty
 

wstecz