Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Roztoczański Park Narodowy

Ogłoszenia różne: Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie ekspertyzy konieczności wprowadzenia zmian w planie ochrony ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego

                                           

                                                                      Zwierzyniec, dnia 23.06.2021r.

 

                               Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie ekspertyzy konieczności wprowadzenia zmian w planie ochrony ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego

 1.      Prowadzący zapytanie ofertowe:

Roztoczański Park Narodowy (RPN)

ul. Plażowa 2

22-470 Zwierzyniec

NIP: 9223045949 REGON: 061362589

zwany dalej: „Zamawiającym”

 2.      Cel realizacji pracy

Celem zamówienia jest uzyskanie stosownej wiedzy na temat konieczności wprowadzenia zmian w Planie ochrony ekosystemów leśnych RPN na podstawie danych uzyskanych w wyniku realizacji projektu pn: „Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych”.

Ekspertyza będzie realizowana na potrzeby projektu POIS.02.04.00-00-0005/19 pn. Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacji ekologicznej, podtypu 2.4.3b Plany ochrony obszarów Natura 2000 i parków narodowych.

 3.      Zakres pracy

Wykonanie ekspertyzy obejmuje:

a)      analizę i ocenę zaistniałych zmian zasobów, tworów i składników przyrody RPN –  na każdym poziomie jednostki podziału powierzchniowego RPN,

b)     przegląd i analiza istniejących metod ochrony ekosystemów leśnych,

c)      przegląd i analiza skuteczności ochrony siedlisk przyrodniczych będących przedmiotem ochrony specjalnego obszaru ochrony siedlisk (SOO) Natura 2000 Roztocze Środkowe PLH060017,

d)     ocenę skuteczności sposobów ochrony przyrody określonych w obowiązującym Planie Ochrony RPN,

e)      analizę i  weryfikację zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych,

f)       końcową analizę konieczności wprowadzenia zmian w Planie Ochrony RPN,

g)      przedstawienie szczegółowych propozycji zmian metod ochrony ekosystemów leśnych, w tym siedlisk przyrodniczych będących przedmiotem ochrony specjalnego obszaru ochrony siedlisk (SOO) Natura 2000 Roztocze Środkowe PLH060017,

h)     przygotowanie opracowania końcowego, zawierającego informacje, o których mowa w lit. a-g, stanowiącego przedmiot ekspertyzy.

Zamawiający, w celu realizacji zamówienia, udostępni wszelkie dane niezbędne do wykonania ekspertyzy.

4.      Termin realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia – od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 r. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

 5.      Kryteria oceny ofert:

Dla oceny ofert zapytania ofertowego Zamawiający będzie stosował jedno kryterium oceny ofert: cena brutto oferty - ocena oferty zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

 

 

Liczba punktów =

najniższa spośród ofert badanych
cena brutto oferty

 

x 100 pkt

cena brutto oferty badanej

Ocenie według powyższych wskazanych kryteriów będą podlegać tylko oferty, które nie zostały odrzucone. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.  W ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz koszty przekazania praw autorskich. W przypadku otrzymania oferty z rażąco niską ceną Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. W trosce o zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiający zobowiązuje się nie udostępniać przesłanych ofert wraz z ich załącznikami.

 6.      Forma przedłożenia wyników  zamówienia

Wykonawca będzie  zobowiązany do zaprezentowania powołanej u Zamawiającego Komisji odbioru stanu zaawansowania i wyników prac oraz ewentualnych problemów wymagających rozwiązania w trakcie realizacji Umowy, każdorazowo na prośbę Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje zorganizowanie dwóch spotkań członków Komisji odbioru z Wykonawcą:

1)     pierwsze spotkanie odbędzie się w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania Umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

2)      drugie spotkanie odbędzie się w trakcie realizacji Umowy w celu omówienia wyników zrealizowanej pracy (przekazanych w wersji roboczej przez Wykonawcę najpóźniej na 4 dni robocze przed planowanym spotkaniem) i rozwiązania ewentualnych wątpliwości powstałych na etapie jej realizacji.

Na spotkaniu Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia odpowiedzi na pytania członków Komisji odbioru (nadesłanych do Wykonawcy przed spotkaniem i dotyczących zakresu opracowania) i wprowadzenia ewentualnych zmian, modyfikacji do zaprezentowanej pracy, będących wynikiem spotkania. Spotkanie to planowane jest najpóźniej na  2 tygodnie przed końcowym oddaniem przez Wykonawcę pracy. Koszty udziału Wykonawcy w ww. spotkaniach (koszty dojazdu, wyżywienia, noclegu) muszą być wliczone w cenę oferty.

Praca końcowa zostanie przekazana w terminie wyznaczonym na oddanie pracy (do 30 września 2021r.) w formie elektronicznej. Po dokonanym  odbiorze pracy przez Komisję odbioru i ewentualnym naniesieniu poprawek, w przypadku stwierdzenia wad i uchybień w przedstawionej pracy, Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem ostatecznego Protokołu Zdawczo-Odbiorczego złożyć ostateczną wersję pracy w formie:

a)      5 egzemplarzy wersji papierowej – wydrukowanej w oprawie  twardej szyto-klejonej,

b)      elektronicznej na nośniku CD/DVD lub innym – 2 szt.

 7.      Warunki udziału w postępowaniu (oczekiwania wobec zespołu do realizacji zamówienia):

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu. Warunki udziału w postepowaniu:

1)     Minimalne warunki dotyczące składu zespołu:

Wykonawca oświadczy lub na żądanie Wykonawcy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy zespołem projektowym, składającym się co najmniej z 2 osób. W składzie zespołu wykonującego zamówienie muszą znaleźć się co najmniej osoby posiadające następujące wykształcenie i doświadczenie:

–  ekspert (lider zespołu) w dziedzinie nauk leśnych posiadający stopień co najmniej doktora habilitowanego z zakresu nauk leśnych, posiadający co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy zawodowej z zakresu ekosystemów leśnych, autor lub współautor co najmniej 10 publikacji oraz  co najmniej 5 ekspertyz, koncepcji, programów, planów ochrony parków narodowych albo planów zadań ochronnych obszarów Natura 2000 lub analiz z zakresu ekosystemów leśnych;

– ekspert (członek zespołu) w dziedzinie nauk przyrodniczych/leśnych posiadający stopień co najmniej doktora nauk biologicznych z zakresu botaniki/fitosocjologii, posiadający co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy zawodowej z zakresu botaniki lub fitosocjologii, autor lub współautor co najmniej 10 publikacji, ekspertyz, koncepcji, programów, planów ochrony parków narodowych j.w. lub analiz z zakresu botaniki lub fitosocjologii.

2)     Minimalne warunki dotyczące doświadczenia wykonawcy:

Wykonawca oświadczy lub na żądanie Wykonawcy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 opracowania z zakresu ekosystemów leśnych lub botaniki/fitosocjologii tj.: plany ochrony parków narodowych albo plany zadań ochronnych obszarów Natura 2000, raporty, opinie, ekspertyzy.

 8.      Osoba upoważniona do kontaktów:

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego poprzez formularz Bazy Konkurencyjności. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Zbigniew Balicki – Roztoczański Park Narodowy, tel.: 846872066; e-mail: zbalicki@roztoczanskipn.pl.

 9.      Sposób przygotowania  oferty:

Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 „Formularz ofertowy”.

Ofertę można złożyć u Zamawiającego lub pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@roztoczanskipn.pl lub w Bazie konkurencyjności. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W wypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na wykonanie ekspertyzy konieczności wprowadzenia zmian w planie ochrony ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego”.

 Jeśli oferta składana jest pocztą elektroniczną należy w tytule wiadomości umieścić: „Oferta na wykonanie ekspertyzy konieczności wprowadzenia zmian w planie ochrony ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego”, do wiadomości e-mail należy załączyć ofertę zapisaną w formacie PDF.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia publicznego i nie jest uzasadnione lub niemożliwe zwiększanie tej kwoty lub nie złożono żadnej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

10. Termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 01.07.2021r., do godziny 900. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu  01.07.2021r., w siedzibie Zamawiającego, o godzinie 1100. Informację o wyborze Zamawiający przekaże Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu ofertowym.

 

 

11. Warunki płatności:

Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku na wskazany rachunek bankowy.

 

12. Ustalenie warunków wprowadzenia istotnych zmian do umowy zawartej w następstwie postepowania:

Nie przewiduje się.

 

13. Informację o możliwości powtórzenia zamówienia podobnych usług lub robót budowlanych wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego:

Nie dotyczy.

 

14. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych

Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko  2014-2020 (PO IiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.

Roztoczański Park Narodowy, 22-470 Zwierzyniec, ul. Plażowa 2 jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).

Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji POIiŚ 2014-2020, w tym w szczególności w celu realizacji projektu pn: „Inwentaryzacja stanu zasobów przyrodniczych ekosystemów leśnych Roztoczańskiego Parku Narodowego poprzez aktualizację i uzupełnienie posiadanych danych monitoringowych” - POIS.02.04.00-00-0005/19.

Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu, związanego z wdrażaniem Programu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku:

1. z realizacją ciążącego na administratorze obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE. L 119 z 04.05.2016, s.1-88), wynikającego z następujących przepisów prawa:

  • rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006,
  • rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi,
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr 1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr 283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012,
  • ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • zarządzenia nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,

2. z wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub ze sprawowaniem władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

3. z realizacją umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną, a przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do jej zawarcia oraz wykonania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Minister może przetwarzać różne rodzaje danych, w tym przede wszystkim:

1) dane identyfikacyjne, w tym w szczególności: imię, nazwisko, miejsce zatrudnienia / formę prowadzenia działalności gospodarczej, stanowisko; w niektórych przypadkach także PESEL, NIP, REGON,

2) dane dotyczące zatrudnienia, w tym w szczególności: otrzymywane wynagrodzenie oraz wymiar czasu pracy,

3) dane kontaktowe, w tym w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, nr fax, adres do korespondencji,

4) dane o charakterze finansowym, w tym szczególności: nr rachunku bankowego, kwotę przyznanych środków, informacje dotyczące nieruchomości (nr działki, nr księgi wieczystej, nr przyłącza gazowego),

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osób, których one dotyczą, albo od instytucji i podmiotów zaangażowanych w realizację Programu, w tym w szczególności: od wnioskodawców, beneficjentów, partnerów.

Odbiorcami danych osobowych mogą być:

  • podmioty, którym Instytucja Zarządzająca PO IiŚ 2014-2020 powierzyła wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, w tym w szczególności podmioty pełniące funkcje Instytucji Pośredniczących i Wdrażających, 
  • instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem PO IiŚ 2014-2020,
  • podmioty świadczące usługi, w tym związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach PO IiŚ 2014-2020  - z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.     

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:

‒ prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),

‒ prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO), 

‒ prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,

‒ prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),

‒ prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w sposób zautomatyzowany,

‒ prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

‒ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej.

W przypadku pytań, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa właściwego do spraw rozwoju regionalnego (Instytucji Zarządzającej POIiŚ) jest możliwy:

  • pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
  • pod adresem e-mail: IOD@mfipr.gov.pl.

Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

 

15. Załączniki dotyczące zapytania ofertowego

Numer ogłoszenia na Bazie konkurencyjności: 2021-24743-55537

 

Zapytanie ofertowe publikowane jest na Bazie konkurencyjności pod adresem:

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/55537

 

 Zamawiający zastrzega możliwość zadawania pytań dotyczących ogłoszenia tylko przez Bazę konkurencyjności pod adresem:

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/55537?sekcja=pytania

 

Odpowiedzi publikowane będą również tylko na Bazie konkurencyjności.

 

                                       Dyrektor
                                       Roztoczańskiego Parku Narodowego
                                       mgr inż. Andrzej Wojtyło

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Formularz ofertowy zalącznik nr 1
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-06-23 15:55:43)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zalącznik nr 2
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-06-23 15:56:38)
 
wszystkie dokumenty
 

wstecz