Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Roztoczański Park Narodowy

Ogłoszenia różne: Zapytanie ofertowe, dotyczy: dostawy, montażu i uruchomienia automatycznej stacji meteorologicznej i 2 posterunków meteorologicznych

                                                                                           Zwierzyniec 22.07.2021 r.

Znak sprawy:  ZMŚP.271.02.21.br                                                               

 

                                            ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający : Roztoczański Park Narodowy, 22-470 Zwierzyniec, ul. Plażowa 2, NIP:922-30-45-949, REGON:061362589, adres do korespondencji: ul. Plażowa 2,22-470 Zwierzyniec, zwany dalej „Zamawiającym”,

Zaprasza do złożenia oferty na:

dostawę, montaż i uruchomienie automatycznej stacji meteorologicznej i 2 posterunków meteorologicznych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV- 38120000-2 (przyrządy meteorologiczne)

1. Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i uruchomienie następujących elementów:

 Stacja meteorologiczna – szt. 1

Logger z wbudowaną pamięcią wewnętrzną (możliwość przechowywania danych przez  3 miesiące– np. karta pamięci) i możliwością wizualizacji parametrów na stronie internetowej.

Pomiar następujących parametrów zgodnie ze standardem IMGW-PIB:

- temperatura powietrza na wys. 2 m (2 czujniki)

- temperatura powietrza na wys. 5cm

- temperatura powietrza przy powierzchni gruntu lub pokrywy śnieżnej

-temperatura gruntu na głębokości 5, 20, 50 cm

- wilgotność względna powietrza na wys. 2 m

- wilgotność gruntu (min. dwie głębokości)

- wysokość opadów atmosferycznych na wys. 1m (2 czujniki)

- prędkość i kierunek wiatru na wys. 10m

- czas usłonecznienia

- natężenie promieniowania całkowitego (energia liczona automatycznie)

- ciśnienie atmosferyczne

Miejsce realizacji: Florianka

 

Posterunek meteorologiczny - szt. 2

Logger z wbudowaną pamięcią wewnętrzną (możliwość przechowywania danych przez  3 miesiące – np. karta pamięci) i możliwością wizualizacji parametrów na stronie internetowej.

- temperatura powietrza na wys. 2 m

- wilgotność względna powietrza na wys. 2 m

- wysokość opadów atmosferycznych na wys. 1m

Miejsce realizacji: Biały Słup –szt. 1,  Kosobudy – szt. 1.

 

Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

Zamawiający zapewni składany, 3 elementowy maszt o wys10m i przyłącza elektryczne.

 

2. Warunki udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający wykonania podobnych usług w okresie ostatnich 3 lat o wartości min 50 000 zł.

3. Kryteria oceny oferty:

3.1.  Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, i ich znaczeniem (na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę) gdzie 1 pkt. = 1%:

1) Cena (C) – 100%

3.2. Ocena ofert w zakresie kryterium „Cena” (C) – max. 100 pkt., zostanie dokonana zgodnie z wzorem:

C= (Cn / Cb) x 100 gdzie:

C - wartość punktowa kryterium „Cena”

Cn – najniższa cena ze wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert;

Cb – cena badanej oferty

3.3. Zamawiający do oceny punktowej przyjmie cenę brutto za realizację całości zamówienia określoną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

3.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i zawiera najniższą cenę.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans – najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zadania zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych.

4. Informacje o wagach wyrażonych w punktach lub procentach, przypisanym poszczególnym kryteriom oceny oferty: cena 100%

5. Termin składania ofert: 10. 08. 2021r., godz. 15:00

6. Miejsce złożenia oferty: Ofertę można złożyć u zamawiającego, sekretariat Dyrekcji Roztoczańskiego Parku Narodowego w Zwierzyńcu ul. Plażowa 2, pokój nr 25, lub pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@roztoczanskipn.pl

7. Termin otwarcia ofert: 11. 08.2021r. godz. 10:00

8. Termin realizacji umowy: 20. 10. 2021r.

9. Warunki płatności: przelew w terminie 14 dni po podpisaniu protokołu odbioru.

10. Ustalenie warunków wprowadzenia istotnych zmian do umowy zawartej w następstwie postępowania:

 Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego) wg załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego (formularz ofertowy), niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia Zapytania.

11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Bogusław Radliński, tel. 512 827 122, bradlinski@roztoczanskipn.pl, 

12. Informacje o możliwości składania ofert częściowych, o ile przewiduje się taką możliwość*;

13. Informacja o sposobie przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, o ile przewiduje się taką możliwość*;

14. Informację o możliwości powtórzenia zamówienia podobnych usług lub robót budowlanych wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

15. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na załączonym Formularzu ofertowym. Oferta wraz załączniki nr 2 i 3, winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W wypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na zadanie: dostawę, montaż i uruchomienie automatycznej stacji meteorologicznej i 2 posterunków meteorologicznych”. Jeśli oferta składana jest pocztą elektroniczną należy w tytule wiadomości umieścić: „Oferta na zadanie: dostawę, montaż i uruchomienie automatycznej stacji meteorologicznej i 2 posterunków meteorologicznych”, do wiadomości e-mail należy załączyć skan /fotokopię oferty zapisaną w formacie PDF.

Jeśli oferta wpłynie na adres mailowy, ale nie będzie skanem/fotokopią oferty z podpisem upoważnionej osoby, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Zapytania ofertowego.

Oferty, będą otwarte w dniu i godzinie wyznaczonej na otwarcie ofert. Oferty w formie elektronicznej muszą znaleźć się na skrzynce Zamawiającego najpóźniej w dacie i godzinie wyznaczonej na składanie ofert.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, Wykonawca zostanie powiadomiony o wpłynięciu oferty po wyznaczonym terminie.

* niepotrzebne skreślić

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  3. Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
  4. Wzór umowy.
  5. Mapa z lokalizacją inwestycji

                                                                        Z-ca Dyrektora
                                                                        Roztoczańskiego Parku Narodowego
                                                                        mgr Tadeusz Grabowski                                                                   

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Formularz ofertowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-07-22 15:58:36)
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-07-22 16:03:14)
Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-07-22 16:03:52)
Wzór umowy
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-07-22 16:04:49)
Mapa z lokalizacją inwestycji
(wprowadził: Władysław Saciuk 2021-07-22 16:05:26)
 
wszystkie dokumenty
 

wstecz